Hvad glæder du dig til?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Mathias » søn 9. nov 2014 17:03

Shadari skrev:Hehe :3
Plus jeg også skal ha cirka 1000kr mere til told 3000kr omg !

Det er så cirka hvad jeg skal af med for wii u + bayo :D
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Shadari » søn 9. nov 2014 17:04

Mathias skrev:
Shadari skrev:Hehe :3
Plus jeg også skal ha cirka 1000kr mere til told 3000kr omg !

Det er så cirka hvad jeg skal af med for wii u + bayo :D

Hvad er bayo ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Mathias » søn 9. nov 2014 17:09

Shadari skrev:
Mathias skrev:
Shadari skrev:Hehe :3
Plus jeg også skal ha cirka 1000kr mere til told 3000kr omg !

Det er så cirka hvad jeg skal af med for wii u + bayo :D

Hvad er bayo ?

Kort for bayonetta 2 :)

http://www.vgmonline.net/wp-content/upl ... netta2.jpg


https://www.coolshop.dk/produkt/bayonetta-2/BP63AV
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Shadari » søn 9. nov 2014 17:55

At få min king of hell seríe :3
Ergeligt dér kun er oversat 1-22 resten af de 47 vol er på japansk :/
Kan godt tale japansk men læse tegnene det kniber det med -_-*
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tanerion » søn 9. nov 2014 21:57

Glæder mig til at få en lille bonus på 12.000 kroner om to uger og gerne noget mere til jul :)

Er glad for at chefen kan se hvor hårdt jeg arbejder når jeg nu engang kommer på arbejde (tror ikke jeg er mødt til tiden én eneste dag i år :p)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Mathias » søn 9. nov 2014 22:04

Tanerion skrev:Glæder mig til at få en lille bonus på 12.000 kroner om to uger og gerne noget mere til jul :)

Er glad for at chefen kan se hvor hårdt jeg arbejder når jeg nu engang kommer på arbejde (tror ikke jeg er mødt til tiden én eneste dag i år :p)

Wow, nice :D

Spoiler: vis
"Glæder mig til at få en lille bonus på 12.000 kroner." I hate you soooo much.


Best wishes! :D
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tanerion » søn 9. nov 2014 22:36

Mathias skrev:
Spoiler: vis
"Glæder mig til at få en lille bonus på 12.000 kroner." I hate you soooo much.


Best wishes! :D

Jo tak :)
Det er hårdt arbejde så jeg mener selv at det er velfortjent.
For nogen uger siden var der for eksempel en 36-timers "arbejdsdag" hvis man kan kalde den det :p
Og det er ikke engang den længste arbejdsdag jeg har haft + at de dage typisk foregår i -30 til -50 graders kulde så man bliver nødt til at tage en fridag og sove mindst 18 timer når man er færdig.
Og man skal og må være i sving hele tiden for at kunne følge med maskiner (og for at holde varmen) og man må holde øje med at kraner ikke slipper et to ton læs i hovedet på dig eller at man ikke bliver kørt over af en gaffeltruck alt mens man løber frem og tilbage med pakker der kan veje alt fra 25 til 100 kilo (og de skal selvfølgelig også sorteres).
Men lønnen er rigtig god og det holder én i form.

Så ja... en "lille bonus" :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Mathias » man 10. nov 2014 04:42

Tanerion skrev:
Mathias skrev:
Spoiler: vis
"Glæder mig til at få en lille bonus på 12.000 kroner." I hate you soooo much.


Best wishes! :D

Jo tak :)
Det er hårdt arbejde så jeg mener selv at det er velfortjent.
For nogen uger siden var der for eksempel en 36-timers "arbejdsdag" hvis man kan kalde den det :p
Og det er ikke engang den længste arbejdsdag jeg har haft + at de dage typisk foregår i -30 til -50 graders kulde så man bliver nødt til at tage en fridag og sove mindst 18 timer når man er færdig.
Og man skal og må være i sving hele tiden for at kunne følge med maskiner (og for at holde varmen) og man må holde øje med at kraner ikke slipper et to ton læs i hovedet på dig eller at man ikke bliver kørt over af en gaffeltruck alt mens man løber frem og tilbage med pakker der kan veje alt fra 25 til 100 kilo (og de skal selvfølgelig også sorteres).
Men lønnen er rigtig god og det holder én i form.

Så ja... en "lille bonus" :)

Hehe, ja okay, det lyder som om den er velfortjent :)

Overvejede selv at have et fysisk krævende arbejde så man ikke behøvede at lave noget når man havde fri, men det var ikke lige mig xD

Spoiler: vis
Still mad jelly though.Billede


de dage typisk foregår i -30 til -50 graders,

Hvor/hvad i al verden arbejder du som? ???
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tanerion » man 10. nov 2014 05:20

Mathias skrev:Overvejede selv at have et fysisk krævende arbejde så man ikke behøvede at lave noget når man havde fri, men det var ikke lige mig xD

Det er ikke for alle.
Der var et par andre som begyndte samme dag som mig og de kom ikke tilbage efter den første dag.
Regnede heller ikke med at holde en uge men her er jeg så tre og et halvt år senere :)
Har prøvet andre jobs men jeg holder bare ikke til nogen slags arbejde hvor man ikke rører sig noget særligt.

Mathias skrev:Hvor/hvad i al verden arbejder du som? ???

Tror den nærmeste betegnelse er "havnearbejder" selvom jeg ikke arbejder på havnen.
Jeg arbejder i skibslaste og indimellem er det fryselaste.

Tror at fysisk krævende arbejde bliver lidt overset fordi folk ikke ved at det ofte er ret vellønt arbejde (kunne også være at folk bare er dovne eller ikke tør blive lidt snavsede).
Ikke så dumt kun at skulle arbejde 2-4 dage om ugen og have råd til stort set alt man ønsker sig :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Mathias » man 10. nov 2014 07:18

Tanerion skrev:Det er ikke for alle.
Der var et par andre som begyndte samme dag som mig og de kom ikke tilbage efter den første dag.
Regnede heller ikke med at holde en uge men her er jeg så tre og et halvt år senere :)
Har prøvet andre jobs men jeg holder bare ikke til nogen slags arbejde hvor man ikke rører sig noget særligt.

Tror at fysisk krævende arbejde bliver lidt overset fordi folk ikke ved at det ofte er ret vellønt arbejde (kunne også være at folk bare er dovne eller ikke tør blive lidt snavsede).
Ikke så dumt kun at skulle arbejde 2-4 dage om ugen og have råd til stort set alt man ønsker sig :)

Tror meget af det handler om at overkomme en barriere, så man til sidst vender sig til arbejdet, selvom det aldrig bliver "let" arbejde :)

Nej hvis du ikke gider sidde stille er der jo en del arbejde der ikke dur xD

Ja mange penge og meget fritid er en god trade off for hårdt arbejde :D
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster