Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » tors 12. mar 2015 10:51

At jeg ikke kan tage mig sammen til at lave noget i samfundsfag, jeg skal trods alt til eksamen lige om et par uger fra Christs sake :sur:
Jeg får bare intet ud af at bruge hele undervisningen på at lave repetationsopgaver, i stedet for at snakke om det i klassen :/
~Queen of the night~

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf SsjGogo » tirs 17. mar 2015 23:35

Livets mange bump. De er nogle gange meget skadelige.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Sylveon » søn 22. mar 2015 14:59

At solformørkelsen, var noget overskyet mås.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » søn 22. mar 2015 15:35

Sylveon skrev:At solformørkelsen, var noget overskyet mås.

Det gjorde heldigvis ikke så meget for mig siden vi fik den fulde formørkelse her :)
Men jeg ville aldrig bruge de der briller. Man ser ikke en pind gennem dem selv med klar himmel.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Kiwi » søn 22. mar 2015 21:02

Tanerion skrev:Det gjorde heldigvis ikke så meget for mig siden vi fik den fulde formørkelse her :)
Men jeg ville aldrig bruge de der briller. Man ser ikke en pind gennem dem selv med klar himmel.

Så et indslag om solformørkelsen på Færøerne i nyhederne, og var lidt misundelig på jer deroppe ;-) Så flot ud, også selvom det var overskyet i begyndelsen.
Hos os opdagede man det knapt..

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » søn 22. mar 2015 22:23

Kiwi skrev:Så et indslag om solformørkelsen på Færøerne i nyhederne, og var lidt misundelig på jer deroppe ;-) Så flot ud, også selvom det var overskyet i begyndelsen.
Hos os opdagede man det knapt..

Har oplevet en halv formørkelse før så jeg tror jeg ved hvordan i oplevede den (bortset fra at det ikke var overskyet dengang).
Jeg har også set et par videoer men selve oplevelsen var noget helt andet. Det var ikke særlig varmt den dag men temperaturforskellen under formørkelsen var mærkbar og så var det ret flot da solen kom frem igen :)
Ville ikke have noget imod at prøve det igen... det bliver dog næppe heroppe medmindre jeg kan holde mig i live i lidt over 200 år til næste gang.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » man 23. mar 2015 08:37

Bedst som jeg troede at der var styr på SKAT, så viser det sig at det ikke er min arbejdsgiver der har tastet oplysninger ind, så nu er jeg nødt til at ringe til SKAT for at finde ud af hvem pokker det så er der har skrevet de tal ind :/
~Queen of the night~

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Kiwi » ons 25. mar 2015 15:57

Tanerion skrev:Har oplevet en halv formørkelse før så jeg tror jeg ved hvordan i oplevede den (bortset fra at det ikke var overskyet dengang).

Jeg har også set en halv solformørkelse, og det var en langt større oplevelse end den vi fik denne gang. Her blev det en lille smule mere gråt i vejret i et par minutter, og så var den skid slået.

Er heller ikke i tvivl om at den "ægte vare" er bedre end video ;-)

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » tors 26. mar 2015 15:25

Fortryder lidt at jeg tog på arbejde i går.
Jeg er syg men jeg forventede at det kun blev til 4 timer så det skulle jeg nok klare.
Det blev dog til 16 timer og stemmen røg endda på et tidspunkt. Har hovedpine af at hoste hele natten.
Kunne sikkert også trænge til noget at spise men jeg har ingen appetit og gider heller ikke lave noget at spise. Smider nok bare en lasagne i ovnen senere som jeg tvinger migselv at spise.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Shadari » tors 26. mar 2015 15:56

Tanerion skrev:Fortryder lidt at jeg tog på arbejde i går.
Jeg er syg men jeg forventede at det kun blev til 4 timer så det skulle jeg nok klare.
Det blev dog til 16 timer og stemmen røg endda på et tidspunkt. Har hovedpine af at hoste hele natten.
Kunne sikkert også trænge til noget at spise men jeg har ingen appetit og gider heller ikke lave noget at spise. Smider nok bare en lasagne i ovnen senere som jeg tvinger migselv at spise.

Puh man skl ikke presse sig selv :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster