Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Spreeunit » lør 10. okt 2015 20:21

Shadari skrev:
nielsm skrev:
Spreeunit skrev:at finde en jakke til vinter! for dælen da, alt hvad jeg har set online er dyrt, ikke ser ud til at varme eller bare grimme :p

Husk nu at kigge i genbrugsbutikker. Nogen gange kan man finde nogen både pæne og gode jakker der!

(Y)



mjaa nu fandt jeg en der fra ny af, er meget kræsen hvad det angår jakker xD ellers er genbrug et meget godt bud! burde kigge meget oftere når jeg skal finde tøj
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Shadari » søn 11. okt 2015 13:33

Penge :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf inabahare » fre 16. okt 2015 22:16

Lige i øjeblikket går jeg på HTX på en linie der hedder Info Science
Vi har dansk som A niveau fag. Og virkelig, det er spild af tid.

Noget af det første vi gjorde var at analysere en novelle der hed doppler, samt et par sange. Lige nu er vi i gang med at skrive kronik, hvor vi faktisk fik lov til at læse en publiceret kronik som vores lære ikke var så glad for fordi den ikke fulgte de ting som han mente en kronik skulle have.

Det giver virkelig ingen mening inde i mit hoved at vi skal lave sådan nogen ting som vi egentlig aldrig får brugt til noget.
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Gintoki » fre 16. okt 2015 22:27

inabahare skrev:Lige i øjeblikket går jeg på HTX på en linie der hedder Info Science
Vi har dansk som A niveau fag. Og virkelig, det er spild af tid.

Noget af det første vi gjorde var at analysere en novelle der hed doppler, samt et par sange. Lige nu er vi i gang med at skrive kronik, hvor vi faktisk fik lov til at læse en publiceret kronik som vores lære ikke var så glad for fordi den ikke fulgte de ting som han mente en kronik skulle have.

Det giver virkelig ingen mening inde i mit hoved at vi skal lave sådan nogen ting som vi egentlig aldrig får brugt til noget.

Ditto skulle jeg i sin tid da jeg ville læse til Elektro Ingeniør på DTU... Der er ingen logik bag de beslutninger der er om hvilke fag/adgangskrav man har på forskellige uddannelser her i DK...
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf inabahare » fre 16. okt 2015 22:45

Gintoki skrev:Ditto skulle jeg i sin tid da jeg ville læse til Elektro Ingeniør på DTU... Der er ingen logik bag de beslutninger der er om hvilke fag/adgangskrav man har på forskellige uddannelser her i DK...

På grundforløbet da jeg blev programmøruddannet havde vi IT på f niveau. På f niveau teknologi har man om Microsoft Office programmer. Og jeg havde faktisk også teknologi på f niveau, hvor det var meningen at vi skulle bruge teknologi (computere) i vores fag, som jo var programmering... (Vi var heldigvis de sidste der havde teknologi f, og vores lære tog det heller ikke seriøst.)
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Shadari » lør 17. okt 2015 20:43

At jeg ikke har så mange penge jeg vil ha :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Gintoki » søn 25. okt 2015 18:53

At jeg lige har trådt en tegnestift helt op i foden, gør sgu nas!
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Shadari » ons 28. okt 2015 16:41

Har sendt en pakke til en pige og den et lige kommet tilbage :(
Skal så bruge 30kr på at sende den igen og HAVDE skrevet adresse rigtigt - dumme blinde PostDanmark måske skulle de hyre nogle bedre postbude :(
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » ons 28. okt 2015 18:57

Vi lavede gruppearbejde i dag, jeg sendte den case jeg havde skrevet til de to andre, og ventede på at de læste den. Så gik der en time med det, før end jeg så opgav at få nogen respons, og så gik jeg i gang med at skrive analyse. Jeg hader at være i gruppe med folk der ikke laver noget! >:(
Man vil altid lægge forskellige niveauer af engagement i en opgave, og indrømmet, den er ikke så spændende, men når folk åbenbart ikke kan tænke en eneste, selvstændig tanke, så står jeg sgu af -_-
~Queen of the night~

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf JoaCHIP » ons 28. okt 2015 20:05

Jeg føler med dig, Manna. Gruppearbejde sutter så meget numse, og gør det endda mere eller mindre umuligt for læreren at bedømme hvem der kan hvad.

Og hvis det er et forsøg på at "gøre folk mere sociale", bør de måske lave nogen workshops med dét som tema, i stedet for at forplumre undervisningen i andre fag med det elendige koncept.

Det er vist godt jeg ikke går i skole længere. Jeg ville nok hurtigt blive smidt ud. Igen.
RYST OG NYD!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster