Hvad fik dig til at smile i dag?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Mathias » ons 10. dec 2014 18:49

Så at "Let it Go" fra Frozen var tilgængelig til Singstar, så tænkte jeg ville informere min søster.

Sendte hende en SMS og alt jeg fik tilbage var "YEAH!!!"

Det fik mig til at smile xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Manna » tors 11. dec 2014 17:17

Jeg arbejder åbenbart i Vestre fængsel, så ved jeg det! Det er nu dejligt at sidde sammen med børn i toget, især når de er sådan nogle lømler der lige skal lægge arm, men må bruge begge hænder for at vinde over mig, når jeg bruger venstre :D
Og de voksne der var med tog det heldigvis meget pænt, og spurgte endda om ikke jeg kom over til dem i praktik :p
~Queen of the night~

Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Houkou » fre 12. dec 2014 12:08

At få ham her med posten i dag
Billede
Nu skal jeg bare bestemme mig for om jeg vil pakke ham op eller pakke ham ind og give mig selv en julegave, bare fordi jeg kan :jul: men hved ikke om jeg kan vendte ryster helt af begejstring $_$
Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Tanerion » fre 12. dec 2014 16:01

Fik min julegave fra arbejdspladsen i dag så nu er fryseren fuld med god julemad igen i år... og jeg mener bogstaveligt fuld.
Fik også en masse guf som bare må stå fremme på bordet til gæster fordi jeg kan umuligt spise alt det selv :nom:
Det sner også i dag :D

Fik også en uventet tidlig julegave i posten :jul:
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Manna » fre 12. dec 2014 16:19

Klokken er kun kvart over fire, og alligevel føler jeg at jeg har fået klaret en masse ting. Så kan man jo slappe af med levende lys, godt læsestof og måske et lille tæppe :$
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Tanerion » fre 12. dec 2014 16:29

Manna skrev:Klokken er kun kvart over fire, og alligevel føler jeg at jeg har fået klaret en masse ting. Så kan man jo slappe af med levende lys, godt læsestof og måske et lille tæppe :$

Dit profilbillede får mig at smile de gange jeg husker at du har med børn at gøre :D
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Manna » fre 12. dec 2014 17:23

Tanerion skrev:Dit profilbillede får mig at smile de gange jeg husker at du har med børn at gøre :D

xD
~Queen of the night~

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf inabahare » søn 14. dec 2014 23:01

Jeg fik set 'Midt Om Natten'
Spoiler: vis
DUn dun dun dun, dundun dundun dun


Man burde da skulle se filmen i folkeskolen på et eller andet tidspunkt, kan huske til morgensamling hvordan vi ingen idé havde om hva' fa'en det betød, ligemeget hvor mange gange vi sang den. Billede
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Mathias » tirs 16. dec 2014 19:03

At min matematik aflevering var rigtig alligevel.

Gennemgik den efter jeg fik den tilbage og kunne ikke se hvad der var galt, så min lærer checkede den igennem igen og så at den faktisk var rigtig :)

Oh og at heists til GTA Online fik en trailer og en løs udgivelses dato, spørgsmålet er så bare om man kan spille dem med randoms, eller om de overhovedet er sjove med randoms.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Shadari » tirs 16. dec 2014 19:37

Mathias skrev:At min matematik aflevering var rigtig alligevel.

Gennemgik den efter jeg fik den tilbage og kunne ikke se hvad der var galt, så min lærer checkede den igennem igen og så at den faktisk var rigtig :)

Oh og at heists til GTA Online fik en trailer og en løs udgivelses dato, spørgsmålet er så bare om man kan spille dem med randoms, eller om de overhovedet er sjove med randoms.

(Y)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster