Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Shihoudani » søn 11. sep 2011 21:45

En københavnstur lyder rigtig fedt! (yay for at bo i stor københavn!) men desværre står jeg ikke i en situation til at jeg kan holde noget som helst selv :< Om et år eller to dog, er det nok en helt anden sag~

Also, jeg ved ikke hvor mange af jer der kommer til Jpopcon 2011, men hvis det var folk var interresserede kunne vi måske arrangere at vi alle sammen mødes om søndagen eller noget og brugte en halv time/en time på at finde et hyggeligt sted og hilse på hinanden? Det er da en start, og hvis folk nu alligevel kommer er det jo ikke nogen ekstra udgift for nogen :D
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf nielsm » søn 11. sep 2011 22:57

Må jeg foreslå at rykke snak om mere konkrete gruppearrangementer til en tråd i Events forummet? ^^


For at vende tilbage til starten af tråden, jeg er ved at være en gammel mand med 27 år på bagen og jeg trænger til lidt flere undskyldninger for at komme ud af min hule. Ud over at se anime og bruge min tid på jeg-ved-ikke-hvad derhjemme så synes jeg egentlig det er meget sjovt at fotografere. Forøvrigt bor jeg i københavnsområdet og er ret meget single.

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Hebi » søn 11. sep 2011 23:07

Kaptain Anna skrev:
Hebi skrev:hmmm.. well jeg har faktisk selv fundet min dejlige kæreste gennem siden her, så det er ikke umuligt <3, :3


samme her;P tihi :3


oh.. hvem mon det kan være? :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf CAPTAIN N » man 12. sep 2011 00:39

Shihoudani skrev:En københavnstur lyder rigtig fedt! (yay for at bo i stor københavn!) men desværre står jeg ikke i en situation til at jeg kan holde noget som helst selv :< Om et år eller to dog, er det nok en helt anden sag~

Also, jeg ved ikke hvor mange af jer der kommer til Jpopcon 2011, men hvis det var folk var interresserede kunne vi måske arrangere at vi alle sammen mødes om søndagen eller noget og brugte en halv time/en time på at finde et hyggeligt sted og hilse på hinanden? Det er da en start, og hvis folk nu alligevel kommer er det jo ikke nogen ekstra udgift for nogen :D


Jah syntes ikke helt jeg fik snakket med andre fra Animanga til Genki så det var måske en idé at kordinerer det lidt den her gang.
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf SsjGogo » man 12. sep 2011 12:37

Jeg må tilslutte mig NielsM - hvis folk leger med tanken om et event, må de smide nogle ideer i Event - forum.

Denne tråd er stadig centreret om "Dating/Friendship", dvs. den første kontakt, som ikke nødvendigvis behøver at ske i selve tråden.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Pacman » man 12. sep 2011 12:53

Nu holder Anime KBh arrangementer hver måned. Vil det være en ide at vi fra foreningens side laver et event til animanga brugerne så vi alle kan møde hinanden??

Vi laver det gerne hvis i vil have det for vi ser gerne noget bliver sat i gang

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Shihoudani » man 12. sep 2011 13:10

God ide, fordi jeg ellers kommer der vist ikke rigtigt gang i det her? Jeg er personligt lidt usikker ved at skulle møde en jeg ikke har set i virkeligheden alene... :< Men ja, der burde stables noget fælles noget på benene og det burde diskuteres andetsteds! :)

Men ja, folk er altså frie til at skrive til mig hvis de har lyst, jeg bider ikke og kan sagtens mødes efter skole i hverdagen :)
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Mink » tirs 13. sep 2011 15:15

Melder sig herved også til at mødes med folk, hvis de vil skabe nye bekendtskaber. Det bliver dog næppe til noget dating fra min side af *Peger på Pacman* ^_^
Jeg er også formand for København's Anime forening, så når vi stabler et arrangement på benene med henblik på at vi alle kan lære hinanden at kende, vil jeg selvfølgelig også være der.

Kælenavn: Mink

Køn: Kvinde

Alder: 19 år

Interesser: Anime, Manga, Pen og Paper/Tekst Rollespil, Diverse gaming, Film, osv.

Lokation: Farum.

Ellers er alle velkommen til at sende mig en PM :)
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Pacman » tirs 13. sep 2011 15:19

bare så i ved det har vi lavet et arrangement lærdag den 1. oktober til vi kan møde hinanden.

Se mere her viewtopic.php?f=11&t=507

Brugeravatar
CountessDiana
Chibi
Chibi
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør 6. aug 2011 00:36
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Hillerød
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf CountessDiana » tirs 13. sep 2011 21:11

Yay! Finally something for me!

Ehm... well, just as Gogo said, I'm rather lonely. VEEERY lonely. I've moved to DK one and a half year ago, and I still didn't manage to find any friends. All my classmates from the SprogCenter Nordsjælland are married women and have kids and therefore can't just get out of the house and into the town with me. :(
And so....!

I'm announcing I have a need for a friend to go out with! Preferrably girls one could sit and gossip about the newly seen bishies, kpop and jpop idols or generally looking up&down the passing guys on the street. I live and go to school in Hillerød ^^

BFF needed! Waiting for you! :D :D


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster