Events for 18- brugere på animanga

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Etex » man 7. nov 2011 20:32

Da jeg er i Praktik i næste uge ved jeg ikke helt hvornår jeg har fri, og dermed ved jeg ikke om jeg kan nå dem i næste uge.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
Juriko
Chibi
Chibi
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 5. jun 2011 20:12
Køn: Kvinde

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Juriko » man 7. nov 2011 21:22

Oh well, det er noget tid siden, at der blev skrevet ind sidst. Men er det en mulighed, at kunne arrangere noget .. omkring .. Aalborg? xD. Århus? Oh well, det kunne være vildt hyggeligt, men selv har jeg ikke mulighed for at tage helt til København 3 : .. Jeg kommer dog til J-popcon lørdag og søndag : D.
- Men tror I/du, eller hvem der muligvis svarer (3 : ..) at det måske kunne lade sig gøre .. med noget der omkring? Ellers skal jeg gerne plage mine forældre om en tur lidt længere væk. Eller, hvis der var nogle på omkring min alder, jeg kunne tage et tog med? ~
- Juriko : D.
Everyone admits that love is wonderful and necessary, yet no one
agrees on just what it is.

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Madsjen » man 7. nov 2011 21:27

Juriko skrev:Oh well, det er noget tid siden, at der blev skrevet ind sidst. Men er det en mulighed, at kunne arrangere noget .. omkring .. Aalborg? xD. Århus? Oh well, det kunne være vildt hyggeligt, men selv har jeg ikke mulighed for at tage helt til København 3 : .. Jeg kommer dog til J-popcon lørdag og søndag : D.
- Men tror I/du, eller hvem der muligvis svarer (3 : ..) at det måske kunne lade sig gøre .. med noget der omkring? Ellers skal jeg gerne plage mine forældre om en tur lidt længere væk. Eller, hvis der var nogle på omkring min alder, jeg kunne tage et tog med? ~
- Juriko : D.



helt afgjordt fra min side :D jeg syntes at det kunne være fedt at tage til jylland for at møde andre unge fra animanga der :3

det ville bare krævbe at du, eller en anden fra aalborg omegn kunne skaffe soveområde.
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf nielsm » tirs 8. nov 2011 07:36

Det er da også rigtigt: Husk at der findes et par foreninger rundt omkring i landet hvor anime- og mangafans jævnligt mødes og hygger sammen!

Aalborg: Anime Kita
Odense: AIOdense
København: Københavns Anime Forening (KAF)
Randers: Anime Higashi
... og flere jeg ikke kan huske/ikke kan finde!

Dem der har jævnlige møder (AIO og KAF specielt) kan man bare dukke op hos uden at skulle melde sig til eller noget.
Kita har ikke ugentlige møder, men holder jævnligt "Chibi" arrangementer, mindre sammenkomster med et eller andet emne.

Og ja, der er massevis af unge medlemmer fans!

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Madsjen » tirs 8. nov 2011 11:39

Der er 3personer der har svaret på dato afstemningen. Jeg slutter afstemningen idag kl. 14:30, så hvis i mangler at stemme så gør det hurtigt!
Nothing to see here...

Move along!

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf *Wish* » tirs 8. nov 2011 12:46

Der er også Herning Anime Forening, og vi holder et lille event her om nogle uger, som jeg har lavet en tråd om på Eventboardet.

Brugeravatar
Karino123
Chunin
Chunin
Indlæg: 155
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 18:04

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Karino123 » tirs 8. nov 2011 13:34

fedt med en masse foreslag til sovesteder og andre steder vi kan mødes ^^!!

angående Tinychat kan folk gå herind : http://tinychat.com/shjinchan når vi skal mødes ^_^ over cam og sådan xD
jeg er på hele dagen idag, så folk kommer bare ^^
Adventure time, man I love that show!

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf ILoveCake » tirs 8. nov 2011 13:49

Karino123 skrev:fedt med en masse foreslag til sovesteder og andre steder vi kan mødes ^^!!

angående Tinychat kan folk gå herind : http://tinychat.com/shjinchan når vi skal mødes ^_^ over cam og sådan xD
jeg er på hele dagen idag, så folk kommer bare ^^

Jeg har lige logget på:3
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Madsjen » tirs 8. nov 2011 14:20

Så er det afgjort!
Vi mødes på tinychat idag. Jeg skal lige ud med reklamer, og så joiner jeg jer :)
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Etex » tirs 8. nov 2011 14:54

Jeg skal lige over i fakta, så kommer jeg også.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 61 gæster