Hvad glæder du dig til?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
kishimotomochi
Kage
Kage
Indlæg: 576
Tilmeldt: lør 9. jul 2011 10:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf kishimotomochi » lør 30. nov 2013 20:11

Jeg har lige været inde og se Hunger games catching fire, og jeg skal på tirsdag ind og se Thor the dark world og på lørdag skal jeg se Frozen!
Blog:
cherrydunia.blogspot.dk
Tumblr:
thoselittlefandoms.tumblr.com
cherrydunia.tumblr.com

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Shadari » lør 30. nov 2013 21:22

kishimotomochi skrev:Jeg har lige været inde og se Hunger games catching fire, og jeg skal på tirsdag ind og se Thor the dark world og på lørdag skal jeg se Frozen!

Hvor er du hældig ! :o
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Shadari » lør 30. nov 2013 22:04

Kitty skrev:At jeg skal ind på Nationalmuseet og se deres Japanske fotoudstilling med kæresten i morgen, og så glæder jeg mig til den 5 December hvor vi skal holde vores 2 års dag <3

Jamen dog tillykke !
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
RealMornin
Chunin
Chunin
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 19. aug 2013 02:14
Køn: Mand
Geografisk sted: Næstved

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf RealMornin » tors 5. dec 2013 17:02

Min allerførste julefrokost med arbejde :p
Billede
Spoiler: vis
BilledeBillede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tanerion » tirs 31. dec 2013 15:37

Glæder mig til i aften :D
Elsker at høre fyrværkeri runge mellem fjeldene.

Sådan så det ud sidst:


Det var ved at dø lidt ned der og det er intet imod spektaklet der var da jeg var knægt og folk var mere glade for fyrværkeri men det er stadigvæk helt okay :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tanerion » lør 11. jan 2014 23:19

Glæder mig til at få denne her på blu-ray i næste måned:
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Gintoki » lør 11. jan 2014 23:28

Tanerion skrev:Glæder mig til i aften :D
Elsker at høre fyrværkeri runge mellem fjeldene.

Sådan så det ud sidst:


Det var ved at dø lidt ned der og det er intet imod spektaklet der var da jeg var knægt og folk var mere glade for fyrværkeri men det er stadigvæk helt okay :)

Jeg gætter på i har den samme fyrværkerilovgivning på Færøerne som i DK, reglerne for hvilket fyrværkeri der er tilladt blev jo stærkt skærpet for nogle år siden grundet den katastrofe der var i Seest i 2001, så derfor virker det som om der bliver skudt mindre af end førhen selvom det er nogenlunde det samme :P
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tanerion » søn 12. jan 2014 00:03

Ser du de der røde nødraketter?
Det er ikke lov at fyre dem af undtagen i nødtilfælde men det er vi da ligeglade med her.
Forskellen er at de nu lyser både stærkere og i længere tid end da jeg var lille men alligevel ser man dem nu typisk ikke i mere end de første 20 minutter efter midnat sammenlignet med næsten to timer før i tiden.
Nu ser man sjældent flere end 15 af dem i luften ad gangen hvor der før i gennemsnit var ca. 40.
Hele bugten her ville være rød i klippet hvis det stadig var sådan.

Og så kender jeg de fleste her i byen der sælger fyrværkeri og de siger at de ikke sælger så meget mere :p

Selv har jeg kun købt fyrværkeri en gang de sidste ti år og det er mere end hvad de fleste folk jeg kender gør.
Måske er det fordi vi nu har fyrværkeri til festivaler og andre lokale festligheder og ikke synes det er så specielt længere.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Gintoki » søn 12. jan 2014 00:11

Tanerion skrev:Ser du de der røde nødraketter?
Det er ikke lov at fyre dem af undtagen i nødtilfælde men det er vi da ligeglade med her.
Forskellen er at de nu lyser både stærkere og i længere tid end da jeg var lille men alligevel ser man dem nu typisk ikke i mere end de første 20 minutter efter midnat sammenlignet med næsten to timer før i tiden.
Nu ser man sjældent flere end 15 af dem i luften ad gangen hvor der før i gennemsnit var ca. 40.
Hele bugten her ville være rød i klippet hvis det stadig var sådan.

Og så kender jeg de fleste her i byen der sælger fyrværkeri og de siger at de ikke sælger så meget mere :p

Selv har jeg kun købt fyrværkeri en gang de sidste ti år og det er mere end hvad de fleste folk jeg kender gør.
Måske er det fordi vi nu har fyrværkeri til festivaler og andre lokale festligheder og ikke synes det er så specielt længere.

Nødraketter bliver sgu fyret af over det hele nytårs aften :P I hele danmark, sverige, og tyskland i særdeleshed, intet specielt i dem :P I DK er salget af fyrværkeri ikke gået ned de seneste par år men det ligner der ikke bliver skudt lige så meget af som for 10 år siden, grundet det hele er mindre pga. de nye lovgivninger for hvor kraftigt fyrværkeri må være.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tanerion » søn 12. jan 2014 00:23

Min pointe holder stadig med at der bliver fyret mindre fyrværkeri af :p

Og om vi har de samme lovgivninger som jer eller ikke har jeg ikke pejling om men det kan også være være ligemeget da vi ikke plejer at følge dem alligevel og importerer fyrværkeri allestedes fra.
Min far plejede at smugle fyrværkeri med hjem da ham havde været ude at sejle og det var der ikke nogen der lagde noget i da alle jo gjorde det.
Der er bare ikke så mange der gør det nu.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster