Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf Chuchu » man 13. jan 2014 02:55

Ja. Tænkte det ville være en god idé at have en tråd hvor man kan stille spørgsmål til resten af folket (der er godt nok en spørge-tråd specifikt til Shadari, men der er vel andre der kunne have et par spørgsmål :P). Så slippes der vel også for oprettelsen af "random spørgsmål" tråde.

-

Mit spørgsmål er, at jeg har kigget lidt på ting man kan gå til, klubber eller whatever man vil kalde det. Men er det rigtigt at det kun er noget børn og unge gør/kan? Alle tilbud lader til at udløbe når man overskrider en alder af 18 år.

(Nok et resultat af mit dårlige forsøg på at møde flere mennesker og udvikle bedre social skillzz her i 2014)

Brugeravatar
ZeeZ
Chunin
Chunin
Indlæg: 152
Tilmeldt: lør 9. nov 2013 14:47
Køn: Mand

Re: Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf ZeeZ » man 13. jan 2014 04:05

Hmmm. Det kommer nok an på hvad din kommune / omkreds tilbyder.
Men jeg vil også give dig ret i det er sjældent jeg har hørt om klubber som er for over 18 årige.

Måske endnu et animanga træf? :3
Jeg ved godt jeg selv kunne få et på benene men er virkelig dårlig til at planlægge og lave sådan nogle events. ._.
Time you enjoy wasting is not wasted time

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf SsjGogo » man 13. jan 2014 07:20

Vi kan sagtens arrangere et AniManga træf - kom gerne med forslag til, hvad vi kunne lave.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf Manna » man 13. jan 2014 08:21

Jeg tror mange af de officielle tilbud kun går til 18 år, medmindre det er en trænings klub eller noget aftenskole. Men ja, et animanga træf (eller et hvilket som helst andet træf) kunne jo være en mulighed :)
~Queen of the night~

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf Kiwi » man 13. jan 2014 10:47

Den største forskel er at når man er over atten begynder det at koste penge ;-) Men ellers har jeg haft god erfaring med aftenskoler, det er altid sjovt at lære noget nyt. Angående det sociale aspekt har man jo ihvertfald én fælles interesse (det som aftenskolen underviser i).

Du har skrevet Ishøj på det geografiske sted, så kig eventuelt på AOE Vest og vælg din by som område (øverst til højre, lige over kurven). Ofte vil læreren eller andre på holdet kunne give dig tip til, hvor der findes mere permanente foreninger der dyrker samme interesse. Du kunne jo også selv starte en op sammen med andre på holdet ;-)

Men prøv dig frem, der er masser af muligheder. Hernede på bøh-landet er der rigeligt med tilbud, og jeg gætter på at udvalget er noget større omkring hovedstaden.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf SsjGogo » man 13. jan 2014 14:42

Husk også - at alle brugerne herinde er mere end velkomne til at arranger AniManga træf. Det behøver ikke væres en fra STAFF.

Vi støtter 100% op om alle sociale sammenkomster.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf Gintoki » man 13. jan 2014 16:52

Mener der er flere af sådanne nogle klubber rundt omkring hvor unge mennesker (også over 18) kan hænge ud, men de er nok mere beregnet til folk der har haft problemer med familie og skole og dårlig barndom etc.

Apropos Hygge Event, så planer jeg lidt at holde et igen her i februar måske :3
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Re: Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf Chuchu » man 13. jan 2014 18:26

Tak for svar :)

Ja, desværre må man finde pungen frem ved mange af de tilbud der er - typisk kurser eller lignende. Men sådan er det vel at blive voksen :P og når det endelig er, så er det, som Gintoki nævner, kun for unge med problemer eller ensomme senior-typer.

Ellers lyder det også fint med et træf fra dette forum :)

Brugeravatar
Noah100
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 19:20
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf Noah100 » tirs 14. jan 2014 20:33

På youtube køre der lige nu en reklame med en pige der synger på japansk (jeg kan genkende en del af ordene), nogen der ved hvem hun er?
Jeg kan meget godt lide hendes stemme, men jeg var ikke opmærksom før reklamen og de skrev ikke noget om det bagefter.
I reklamen/musik videoen får hun sat hår, mens de viser klip fra hendes barndom.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Spørgsmål der ikke hører andre steder til

Indlægaf Shadari » tirs 14. jan 2014 22:20

Noah100 skrev:På youtube køre der lige nu en reklame med en pige der synger på japansk (jeg kan genkende en del af ordene), nogen der ved hvem hun er?
Jeg kan meget godt lide hendes stemme, men jeg var ikke opmærksom før reklamen og de skrev ikke noget om det bagefter.
I reklamen/musik videoen får hun sat hår, mens de viser klip fra hendes barndom.

Har du evt et link ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster