Kira + Death note LEVER! Lidt tilfældig overtro

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Kira + Death note LEVER! Lidt tilfældig overtro

Indlægaf Hebi » tirs 26. jul 2011 00:52

Tråden skal ses som lidt af en ''for sjov hypotese'' som jeg tilfældigvis bryggede sammen udfra nedenstående informationer jeg tilfældigvis lige kiggede på. Tag det endelig ikke ALT for seriøst :3

Mens resten af verden så med på tragedien i Norge sad jeg begravet i den anklagede morders manifest. Mest af alt for at se hvordan han retfærdiggører massemordet på så mange mennesker. Meget i hans manifest (Link: http://www.youtube.com/watch?v=d_A5JN-U ... ntrinter=1) tyder på et direkte angreb på markxismens kerneværdier. Markxismen går tildels ind for hvad jeg vil kalde en kritisabel form for demokrati, hvilket er pudsigt eftersom Socialdemokraterne har fået en langt større betydning for verden i form af Amerika der i øjeblikket for første gang i en del tid sidder på en hvad anerkendes som verdens mest magtfulde position (Amerikas Presidentembede)

I samme periode som tragedien i Norge, reporterede medierne overalt i verden om nærmest rekord mange dødsfald hvilket tilsinvis er normalt nok, mennesker dør. Sådan er verdenen. Her er det besynderlige dog, ser vi bort fra mængden og tidspunktet for alle dødsfaldene, så involverer op til flere af dødsfaldene hvad jeg vil definere som massedødsfald. Altså hvor en lang række mennesker dør på div. forskellige steder i verden. Blandt andet Kina og Mexico.

En ting er mængden af dødsfald der tilfældigvis lander og bugner op til mordene i Norge. En anden ting er at ligesom i Norge, taler vi her om masse dødsfald hvor mængden af menneskeliv der går tabt pr ulykke er latterlig høj.

I ugen op til Mordene har vejret i Danmark og i skandinavien for den sags skyld været meget sørgeligt og regnfuldt, hvilket tilsinvis er meget normalt for danske og skandinaviske sumre. Selve 2011 tegner dog til at blive et rekord år for mængden af nedbør ihvertfald i Danmark. Regn kan overføres som en symbolik til sorg i mange kulterer og analyseres således at en lang række mennesker.

Så spørgsmålet må vel være.... Er dette tilfældigheder? Eller sidder der tilfældigvis en med en Death Note? Hvem ved... Det kunne være en her på siden, den næste der svarer på denne tråd MÅSKE! :3.

Heh Joke til side, jeg syntes bare jeg ville dele mine tanker denne sommer med jer, lad mig høre hvad i tænker om det hele :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Kira + Death note LEVER! Lidt tilfældig overtro

Indlægaf Oriolidae » tirs 26. jul 2011 02:00

-_-*

Hebi, er du overtræt? :P
Billede

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Kira + Death note LEVER! Lidt tilfældig overtro

Indlægaf Hebi » tirs 26. jul 2011 02:15

Oriolidae skrev:-_-*

Hebi, er du overtræt? :P


Måske lidt, altså kroppen.. :P Hjernen derimod arbejder vidst stadigvæk på højtryk :3 Men du må da indrømme, sådanne tilfælde er da en aneeelse spændende og pudsige :P
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Kira + Death note LEVER! Lidt tilfældig overtro

Indlægaf l.mathiasen » tirs 26. jul 2011 02:20

Hebi skrev:
Oriolidae skrev:-_-*

Hebi, er du overtræt? :P


Måske lidt, altså kroppen.. :P Hjernen derimod arbejder vidst stadigvæk på højtryk :3 Men du må da indrømme, sådanne tilfælde er da en aneeelse spændende og pudsige :P

Hebi, sukker og koffein efter kl 22 er no go for dig :P
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Kira + Death note LEVER! Lidt tilfældig overtro

Indlægaf Hebi » tirs 26. jul 2011 11:57

l.mathiasen skrev:
Hebi skrev:
Oriolidae skrev:-_-*

Hebi, er du overtræt? :P


Måske lidt, altså kroppen.. :P Hjernen derimod arbejder vidst stadigvæk på højtryk :3 Men du må da indrømme, sådanne tilfælde er da en aneeelse spændende og pudsige :P

Hebi, sukker og koffein efter kl 22 er no go for dig :P


Men jeg elsker koffein med sukker i :( :P
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
MADAO
Chunin
Chunin
Indlæg: 115
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 21:59
Køn: Mand

Re: Kira + Death note LEVER! Lidt tilfældig overtro

Indlægaf MADAO » ons 27. jul 2011 02:09

Hebi skrev:Tråden skal ses som lidt af en ''for sjov hypotese'' som jeg tilfældigvis bryggede sammen udfra nedenstående informationer jeg tilfældigvis lige kiggede på. Tag det endelig ikke ALT for seriøst :3...

Spoiler: vis
Mens resten af verden så med på tragedien i Norge sad jeg begravet i den anklagede morders manifest. Mest af alt for at se hvordan han retfærdiggører massemordet på så mange mennesker. Meget i hans manifest (Link: http://www.youtube.com/watch?v=d_A5JN-U ... ter=1) tyder på et direkte angreb på markxismens kerneværdier. Markxismen går tildels ind for hvad jeg vil kalde en kritisabel form for demokrati, hvilket er pudsigt eftersom Socialdemokraterne har fået en langt større betydning for verden i form af Amerika der i øjeblikket for første gang i en del tid sidder på en hvad anerkendes som verdens mest magtfulde position (Amerikas Presidentembede)

I samme periode som tragedien i Norge, reporterede medierne overalt i verden om nærmest rekord mange dødsfald hvilket tilsinvis er normalt nok, mennesker dør. Sådan er verdenen. Her er det besynderlige dog, ser vi bort fra mængden og tidspunktet for alle dødsfaldene, så involverer op til flere af dødsfaldene hvad jeg vil definere som massedødsfald. Altså hvor en lang række mennesker dør på div. forskellige steder i verden. Blandt andet Kina og Mexico.

En ting er mængden af dødsfald der tilfældigvis lander og bugner op til mordene i Norge. En anden ting er at ligesom i Norge, taler vi her om masse dødsfald hvor mængden af menneskeliv der går tabt pr ulykke er latterlig høj.

I ugen op til Mordene har vejret i Danmark og i skandinavien for den sags skyld været meget sørgeligt og regnfuldt, hvilket tilsinvis er meget normalt for danske og skandinaviske sumre. Selve 2011 tegner dog til at blive et rekord år for mængden af nedbør ihvertfald i Danmark. Regn kan overføres som en symbolik til sorg i mange kulterer og analyseres således at en lang række mennesker.

Så spørgsmålet må vel være.... Er dette tilfældigheder? Eller sidder der tilfældigvis en med en Death Note? Hvem ved... Det kunne være en her på siden, den næste der svarer på denne tråd MÅSKE! :3.

Heh Joke til side, jeg syntes bare jeg ville dele mine tanker denne sommer med jer, lad mig høre hvad i tænker om det hele :3


Life must be fun for you.. :-P
BilledeBilledeBilledeBillede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Kira + Death note LEVER! Lidt tilfældig overtro

Indlægaf ReficulNatas » ons 27. jul 2011 10:09

Okay okay, du afslørede mig >:)
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Kira + Death note LEVER! Lidt tilfældig overtro

Indlægaf Hebi » lør 30. jul 2011 14:59

ReficulNatas skrev:Okay okay, du afslørede mig >:)


Jeg vidste det!!!!!! :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster