Carlsen stopper med One Piece

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Carlsen stopper med One Piece

Indlægaf SsjGogo » man 14. maj 2012 13:54

Det med kontakt, har vi tidligere talt om - jeg er mere end villig til at etablere en kontakt, men jeg har behov for lidt støtte hertil i form af navne og kontaktinfo.

Jeg har også tidligere skrevet til det ene forlag, hvis navn jeg ikke lige husker på stående fod. De udgiver dog primært grafiske noveller.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Carlsen stopper med One Piece

Indlægaf l.mathiasen » man 14. maj 2012 14:03

SsjGogo skrev:Det med kontakt, har vi tidligere talt om - jeg er mere end villig til at etablere en kontakt, men jeg har behov for lidt støtte hertil i form af navne og kontaktinfo.

Jeg har også tidligere skrevet til det ene forlag, hvis navn jeg ikke lige husker på stående fod. De udgiver dog primært grafiske noveller.

Men der er så også et lille aber dabei. Det er at hverken du eller eller jeg kan tale på vegne af nogle som helst andre i miljøet og vi ikke hvad hvad miljøet ønsker, så vi kan ikke efterspørge noget hos forlagene vi ikke ved hvad der er og kan ikke love det er hvad folk ønsker, og i bund og grund kan ingen tale på vegne af nogle som helst andre på nuværende tidspunkt med de nuværende strukturer.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Carlsen stopper med One Piece

Indlægaf SsjGogo » man 14. maj 2012 14:45

Det var en lang sætning - men du har naturligvis ret. Jeg tænker derfor, at man startede en tråd, og fik noget feedback på, hvordan vi samler en "fælles stemme".

Andre foretagender i miljøet skal vi nok ikke tænke på - det er nemmere, at komme igennem til Jesus.

Men Animanga består af flere hundrede brugere (mere eller mindre aktive) og hvis vi kan mobilisere noget der, kan vi måske rykke lidt ved tingene.

Jeg er naturligvis ultra positiv, men hvem ikke vover.
www.gogonoter.dk

Toxx
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 14. maj 2012 13:01

Re: Carlsen stopper med One Piece

Indlægaf Toxx » tirs 15. maj 2012 19:41

Det letteste ville nok være at lave en form for støtte gruppe, f.eks. på facebook, "for alle os som vil have One Piece tilbage". Opnår man et større antal medlemmer, kan man så (hvis det viser sig nødvendigt) indsamle underskrifter igennem gruppen. På den måde skal man ikke op af sofaen, i hvert fald til at starte med.
Det bliver også lettere for os at danne et overblik over hvor mange læsere der er på nuværende tidspunkt, og eventuelt om folk ville være parate til at gå på kompromis (priser, frekvensen af udgivelser etc.)

Det er mit bud på hvordan man kunne starte "One Piece Re-Union"

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Carlsen stopper med One Piece

Indlægaf Etex » tirs 15. maj 2012 23:12

Jeg tror ikke den her tråd er så meget om One Piece, som den er om at manga er ved at uddø i Danmark.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
Besr
Chibi
Chibi
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 4. feb 2013 19:49
Køn: Mand
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Carlsen stopper med One Piece

Indlægaf Besr » man 4. feb 2013 21:03

One Piece er aflyst? ******* jeg har de 6 vol og jeg købt den i BOI Jeg var på udkig One Piece for mange månede sider :C og er aflyst :'(
Jeg Tele Spansk.....


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster