Osu

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Osu

Indlægaf meichan » ons 11. feb 2015 18:00

>w< er virkelig faldet i det igen og tænker over nogen som spiller det?
Hvis i gør hvilket mode er i bedst til og hvad bruger i til og spille med ovo?

Hvis du ikke kender Osu er det et rytme spil til computeren, er dårlig til og forklare så bare check det ud her xD https://osu.ppy.sh/

Får mig spiller jeg mest kun standart mode hvor jeg er i lvl 51~~ x3 bruger en normal mus selvom jeg har prøvet med keyboard hvor jeg failede xDD
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Shizue
Chibi
Chibi
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Osu

Indlægaf Shizue » lør 3. sep 2016 18:46

Taiko og Mania (4k og 5k) er mine main modes, men lige pt. spiller jeg mere Catch the Beat, fordi jeg har ikke spillet det i laaang tid. Ikke for at blære mig, men jeg er på 8. pladsen på listen over de bedste Taikospillere i DK ;D

I må da meget gerne tilføje mig som ven, hvis I har lyst. Bare lige send en besked, hvis I gør det, så jeg også kan tilføje jer.
Jeg hedder Chaosemerald ^^

Mariya
Chibi
Chibi

Re: Osu

Indlægaf Mariya » man 26. apr 2021 20:32

OSU er et rytmespil, hvor du på den ene eller anden måde skal trykke på en anden type tone i takt med forskellige musikstykker. Der er fire spiltilstande (som vi vil beskrive senere), og alle 4 tilstande er forskellige, så hvis du bliver træt af en, kan du skifte til en anden. Nu vil vi gå videre til oversigten over disse tilstande.
1) Den første og vigtigste spiltilstand OSU!standart stammer fra spillet osu tatakae ouendan c nintendo ds. I denne spiltilstand skal du klikke på cirklerne, som der er 3 typer af i alt. 1 - Bemærk - dette er et simpelt og almindeligt element, som er den sædvanlige cirkel og en regelmæssig cirkel, der nærmer sig den, og det er den samme cirkel skal have tid til at trykke på det øjeblik, hvor den når det ydre slagtilfælde. 2 - Dette er den såkaldte slider, som i princippet fungerer på samme måde som en normal note, men du skal ikke bare trykke på den, men klemme den og føre den til enden af slideren. 3 - Det sidste spilelement er en stor cirkel, som hurtigt skal rulles ud. Alt i alt er det en ret simpel tilstand, som du stadig skal lære at spille godt.
Vis mig en mand, der ved, hvordan man taber, og jeg vil vise dig en mand, der spiller golf med sin chef, ud over at spille spil online - https://bedstespiludenomrofus.com

Tilbage til "Games"