Sammenfletning af boards
- nielsm
- Missing-Life
- Køn: Mand
- Geografisk sted: 輪場
- Kontakt:
Re: Sammenfletning af boards
Men hvis du tildeler point som +3 / +1 / 0 / -1 / -3 så ender det med -1 

nielsm skrev:Men hvis du tildeler point som +3 / +1 / 0 / -1 / -3 så ender det med -1
Well, that's correct

Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...
Stadig har flertallet stemt på, at det er en god ændring.
Demokratiet har talt.

www.gogonoter.dk
Nu vil jeg pege på udtrykket "Kvalitet vs. kvantitet"
Du skal kigge på, hvad folk har stemt på(kvalitet) i forhold til hvor mange (kvantitet).
Dem der er imod er stærkere end dem der er for jf. nielsm og min samtale om point.
Du skal kigge på, hvad folk har stemt på(kvalitet) i forhold til hvor mange (kvantitet).
Dem der er imod er stærkere end dem der er for jf. nielsm og min samtale om point.
TAT skrev:Nu vil jeg pege på udtrykket "Kvalitet vs. kvantitet"
Jeg får 6 stemmer for "God ændring - Meget god ændring"
Jeg får 5 stemmer får dårlig ændring eller meget dårlig ændring.
2 stemmer får - ved ikke.
Dermed har flertallet stemt for, at det er en god ændring - til trods for diverse analyser af, hvordan man skal fortolke stemmerne.
www.gogonoter.dk
- Gintoki
- Happy-Gin
- Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH
TAT skrev:nielsm skrev:Men hvis du tildeler point som +3 / +1 / 0 / -1 / -3 så ender det med -1
Well, that's correct
Eller man kunne tildele point som +3 / +2 / 0 / -2 / -3 hvorved vi får +13 for og -12 imod. Vi kan også tildele points på 1000 andre måder og få alle mulige andre resultater.
TAT det var lidt derfor jeg sagde at det ville være bedre med 3 valgmuligheder, Ja/Nej/Don't Care.

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/
Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!
Det er også at skabe en storm i et glas vand. De eneste der diskuterer det er os inkarnerede fluekneppere.
www.gogonoter.dk
Svarede hverken ja eller nej. Ikke fordi jeg hverken er enig eller uenig. Men synes både den gamle og den nye er lige gode om det 

Jeg låser hermed tråden og så bliver det som det er nu.
Jeg låser pga. ellers vil vi blive ved med at diskutere det her
Hvis der er yderligere feedback, så kan man skrive til mig på min animanga.dk e-mail
Jeg låser pga. ellers vil vi blive ved med at diskutere det her

Hvis der er yderligere feedback, så kan man skrive til mig på min animanga.dk e-mail

- Gintoki
- Happy-Gin
- Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH
Godt TAT 
Låst igen.

Låst igen.

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/
Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!
Tilbage til "Ændringer på siden"