SVScon 2015 (den sidste)

Diskussion af SVScon
Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

SVScon 2015 (den sidste)

Indlægaf Houkou » man 1. dec 2014 14:47

SVScon 2015 har vidst sig at blive den sidste, skal du med til den sidste SVS det skal jeg SVS er den første og eneste con jeg pt har været til men nu må jeg vidst til at finde mig noget nyt.
Der er godt nok stadig godt og vel en måned til der kan købes billetter men jeg vil nu alligevel gerne høre hvem der skal med og hvad de evet skal cosplaye.

Jeg selv regner med at cosplay: Lisanna fra fairy tail og Yona fra Akatsuki no yona og måske Morgiana fra magi hvis jeg bliver færdig med det.
Billede

Brugeravatar
Fochi-chan
Jonin
Jonin
Indlæg: 243
Tilmeldt: lør 29. mar 2014 00:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odder, Jylland
Kontakt:

Re: SVScon 2015 (den sidste)

Indlægaf Fochi-chan » man 1. dec 2014 14:55

Min søster og jeg har i sinde at komme til SVScon, da det som dig er vores først con ._.

Lige nu har jeg i sinde at købe et charmander onesuit til min lille søster, ellers har jeg ingen ide hvad jeg skal have XD

Brugeravatar
Skymone
Jonin
Jonin
Indlæg: 265
Tilmeldt: tirs 5. feb 2013 10:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: SVScon 2015 (den sidste)

Indlægaf Skymone » man 1. dec 2014 15:04

Houkou skrev:SVScon 2015 har vidst sig at blive den sidste, skal du med til den sidste SVS det skal jeg SVS er den første og eneste con jeg pt har været til men nu må jeg vidst til at finde mig noget nyt.
Der er godt nok stadig godt og vel en måned til der kan købes billetter men jeg vil nu alligevel gerne høre hvem der skal med og hvad de evet skal cosplaye.

Jeg selv regner med at cosplay: Lisanna fra fairy tail og Yona fra Akatsuki no yona og måske Morgiana fra magi hvis jeg bliver færdig med det.



Jeg skal med :) Vidste godt, det var den sidste, men det var alligevel trist at se det skrevet helt officielt af SVS i dag :/ Det var ligesom sidste søm i kisten. Men jeg glæder mig nu alligevel. Jeg skal cosplaye Valeera Sanguinar fra World of Warcraft (og Hearthstone), hvis jeg da når at blive færdig :)
Hydracon kommer til at blive afløseren for SVS, så det er måske en mulighed, ellers er der jo også Koyocon (som de to andre forholdsvis store con'er i jylland)
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
- Albus Dumbledore

Web: http://skymone.dk/
DeviantART: http://skymone.deviantart.com/
Facebook page: https://www.facebook.com/skymonecosplay

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: SVScon 2015 (den sidste)

Indlægaf meichan » ons 3. dec 2014 12:47

skal dog ikk med i år men husker de to gange jeg har været der og det har været awesome :33, venter til næste år hvor en ny con starter op i august og i 16 overtager den svs sted og tid.

Men kan helt klart sige hvis svs ikke var der havde jeg kun været til j-pop i 09 XDD
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: SVScon 2015 (den sidste)

Indlægaf ReficulNatas » tirs 20. jan 2015 17:48

Selvfolgelig skal jeg med til SVS.
Mine kostumer er dog endnu ikke fastlagte.
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: SVScon 2015 (den sidste)

Indlægaf Shadari » tirs 20. jan 2015 17:52

Je skal ikke med ... Desværre ... Det er for langt for mig :/
Men skal med til j-popcon her om snart :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "SVScon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster