Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
NekoMaliChan
Jonin
Jonin
Indlæg: 487
Tilmeldt: ons 2. nov 2011 18:47
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Vester Hornum (Mikro by. Hvis i kender den får i et kram!) :D

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf NekoMaliChan » ons 29. feb 2012 11:54

Fanservice.... >:(
Og alle de der squeaky tøsestemmer, der skal lyde "KAWAII"
De giver mig sukkersyge... xD
Og serier, hvor et ellers godt plot bliver trykket alt for langt ud så serien til sidst ikke giver mening...

Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf ZealCat » ons 29. feb 2012 12:28

*Wish* skrev:Hjælpeløse heltinder, som ingenting kan, hele tiden tvivler på sig selv og konstant skal "reddes", men alle fyrerne er dybt forelskede i dem alligevel. De er grunden til at jeg springer en del shoujo serier over.
.

Oh du har næsten citeret mig da jeg sammen med Storm sad og skulle se Vampire Knight (havde set den en gang før) men havde formået at glemme hvor Irriterende jeg syntes Yuki kunne være O.o >.<
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf SsjGogo » ons 29. feb 2012 12:32

Den manglende innovation i anime, som bliver mere og mere åbenlys med tiden.

Man satser stærkt på de midler, man mener, der fungerer. Dette er især synligt i shounen, hvor DragonBall fundamentet dyrkes og plageres til perfektion.

Der findes stadig ekstrem gode perler, der er bare længere og længere mellem dem.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf Gama » ons 29. feb 2012 12:45

Jeg lader mig irritere når en anime slutter og man sidder med flere spørgsmål end svar..

Jeg lader mig irritere når karaktere kunne ha gjort mere, men bliver fuldstændig defeated uden at have brugt alle sine kræfter(soul society+vizards vs aizen er et perfekt eksempel)

Jeg lader mig irritere af tsundere piger tror jeg man kalder dem.. eller måske generelt bare små piger i animes...

Jeg lader mig irritere af animes der stopper før mangaen er slut, fillers og generelt historier der afviger fra mangaen.

Det er vist lige det jeg kunne komme på :P
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Exogenic
Genin
Genin
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 21:51

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf Exogenic » søn 4. mar 2012 17:18

De der irriterende tsundeloli's. Kan ikke klare dem. Hvorfor bliver hovedpersonen forelsker i en, der ligner en 12 årig, der også samtidigt er voldelig både fysisk og verbalt? Giver absolut ingen mening.

Louise fra Zero No Tsukaima +o(

I starten rørte fanservice mig ikke så meget, men nu er det begyndt at bliver irriterende. Især, når det sker på tidspunkter, hvor det bare er underligt.... Og når en pige bliver slået, så er det kun hendes tøj, der går i stykker.
I don't want to set the world on fire, i just want to start a flame in your heart~

Brugeravatar
Judeau93
Genin
Genin
Indlæg: 83
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 19:08
Køn: Mand
Geografisk sted: Sydjylland, Vejen

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf Judeau93 » tirs 6. mar 2012 09:48

SsjGogo skrev:Highschool of the Dead- hele serien. Mest fordi man tillod, at fanservice skulle ødelægge et fedt koncept!


I totally Approve with you here!
Hvis man fjernede alt den unødvendige fanservice, havde serien uden tvivl været en succes og været meget mere velkendt og populær, men selvfølgelig skulle de fucke det op =__=*

Brugeravatar
Judeau93
Genin
Genin
Indlæg: 83
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 19:08
Køn: Mand
Geografisk sted: Sydjylland, Vejen

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf Judeau93 » tirs 6. mar 2012 09:56

Det er sikkert nævnt før, men jeg siger det alligevel! xD
Historier som burde være afsluttet for længst, har fortsat i adskillige ekstra sæsoner, som om de aldrig har intentioner om at afslutte serien.
Gode eksempler på "never ending adventure!"
Pokémon, Dragonball, Naruto, Bleach, Yugioh og Digimon.
Istarten plejer plottet at være spændende og godt, men jo længere den enkelte serie kører fremad, jo mere fucked up og underlig handling fremkommer.

I Dragonball finde de bare på nye skurke, og man kan altid forudse hvordan det ender.
I Pokémon finder de bare på nye "monstre" hvilket er til at brække sig over....
De bliver squ da grimmere og grimmere for hver sæson! xD
Det er som om, serierne kun fortsætter fordi de vil skrabe penge til sig så let som muligt, og gør mindre og mindre udad arbejdet, når man perspektiverer til starten af historien hvor plottet var awesome!
En god historie bør afsluttes relativt tidligt, inden handlingen bliver for langtrukken :)

Brugeravatar
Judeau93
Genin
Genin
Indlæg: 83
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 19:08
Køn: Mand
Geografisk sted: Sydjylland, Vejen

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf Judeau93 » tirs 6. mar 2012 09:57

NekoMaliChan skrev:Fanservice.... >:(
Og alle de der squeaky tøsestemmer, der skal lyde "KAWAII"
De giver mig sukkersyge... xD
Og serier, hvor et ellers godt plot bliver trykket alt for langt ud så serien til sidst ikke giver mening...


I Approve with you here! xD

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf JoaCHIP » fre 9. mar 2012 13:00

Gama skrev:Jeg lader mig irritere når en anime slutter og man sidder med flere spørgsmål end svar..
Tænk, jeg synes faktisk det kan være fedt, ikke altid at få alting skåret ud i pap, sådan som hollywood film altid gør.

NekoMaliChan skrev:Og alle de der squeaky tøsestemmer, der skal lyde "KAWAII"
De giver mig sukkersyge... xD
Urrrgh ja. Og der er pokkers mange af dem. ._. Stop det nu!

Og her er en til samlingen: Tilbageblik og genbrug af tideligere afsnit. Det er okay at vise lidt af et tidligere afsnit, hvis det er relevant, men det bliver sgu misbrugt som fyld ret ofte. Jeg gider ikke se de samme ting 3-4 gange. (N)
RYST OG NYD!

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Hvilke ting i animeer finder du irriterende?

Indlægaf *Wish* » fre 9. mar 2012 19:00

JoaCHIP skrev:
Gama skrev:Jeg lader mig irritere når en anime slutter og man sidder med flere spørgsmål end svar..
Tænk, jeg synes faktisk det kan være fedt, ikke altid at få alting skåret ud i pap, sådan som hollywood film altid gør.


Hos mig kommer det meget an på, hvilken type spørgsmål det er. Jeg synes, at det kan være rart selv at skulle tolke nogle ting, men hvis det er spørgsmål jeg sidder med, fordi jeg synes, at der er løse ender og ting der ikke rigtig hænger sammen kan jeg også blive irriteret.


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster