Fedt at se at folk er begyndt at modnes herinde ^^
1. LoGH
2. Bartender
3. Golgo 13
4. Mushishi
5. Ippo
6. Akagi
7. Kaiji
8. RAINBOW
9. Gits (alt sammen)
10. Monster
Animanga-brugernes top-anime
Redaktør: Willow
- vampyrsten
- Chunin
- Indlæg: 121
- Tilmeldt: fre 6. maj 2011 14:34
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Brøndby Strand
Re: Animanga-brugernes top-anime
"In every age, in every place,
the deeds of men remain the same"
the deeds of men remain the same"
- frederik-tyvtyv
- Jonin
- Indlæg: 320
- Tilmeldt: man 28. maj 2012 14:52
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Vallensbæk str.
Re: Animanga-brugernes top-anime
kan ikke rigtig huske hvor gode de forskellige animere var, men....
code geass
death note
Shiki
hellsing
Bakemonogatari
elfen lied
mirai nikki
steins gate
Blood+
Tokko
code geass
death note
Shiki
hellsing
Bakemonogatari
elfen lied
mirai nikki
steins gate
Blood+
Tokko
mvh.
frederik-resenbro/overkageguden
http://myanimelist.net/animelist/frederik-tyvtyv
frederik-resenbro/overkageguden
http://myanimelist.net/animelist/frederik-tyvtyv
- l.mathiasen
- Le Critique
- Indlæg: 3147
- Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
- Kontakt:
Re: Animanga-brugernes top-anime
Fordi SomethingPurple slår føler jeg at jeg er nødt til poste en midlertidig top 10, som måske vil blive ændret når jeg kommer i tanke om andre serier og at jeg bedre kan lide den ene frem for den anden
Jeg har valgt at de herrer Miyazaki, Anno, Kon, Matsumoto & Kawamori kun er repræsenteret med en titel hver da ellers kunne jeg lave en kæmpe liste kun med deres værker, da de jo alle har lavet flere titler som egentlig fortjener at være på min top 10.
Noboru Ishiguro må godt være der flere gange, da de titler han har instrueret ofte er forbundet med andre folk.
Der er ikke rigtigt "nyere" anime på listen, det er ikke fordi jeg ikke kan lide nyt anime, men mere fordi jeg kun har valgt titler jeg føler både har klaret tidens tand og som jeg har kunne lide gennem lang tid og vender tilbage til engang imellem.
1. Legend of the Galactic Heroes
2. Nausicaä of the Valley of the Wind
3. Neon Genesis Evangelion
4. Cowboy Bebop
5. Revolutionary Girl Utena
6. Tokyo Godfathers
7. The Super Dimension Fortress Macross
8. Akira
9. Space Battleship Yamato
10. Martian Successor Nadesico
Jeg har valgt at de herrer Miyazaki, Anno, Kon, Matsumoto & Kawamori kun er repræsenteret med en titel hver da ellers kunne jeg lave en kæmpe liste kun med deres værker, da de jo alle har lavet flere titler som egentlig fortjener at være på min top 10.
Noboru Ishiguro må godt være der flere gange, da de titler han har instrueret ofte er forbundet med andre folk.
Der er ikke rigtigt "nyere" anime på listen, det er ikke fordi jeg ikke kan lide nyt anime, men mere fordi jeg kun har valgt titler jeg føler både har klaret tidens tand og som jeg har kunne lide gennem lang tid og vender tilbage til engang imellem.
1. Legend of the Galactic Heroes
2. Nausicaä of the Valley of the Wind
3. Neon Genesis Evangelion
4. Cowboy Bebop
5. Revolutionary Girl Utena
6. Tokyo Godfathers
7. The Super Dimension Fortress Macross
8. Akira
9. Space Battleship Yamato
10. Martian Successor Nadesico
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord
Re: Animanga-brugernes top-anime
Hidamari sketch
Yojouhan Shinwa Taikei
tengen toppa gurren lagann
mahou shoujo Madoka magica
nana
mushishi
Ghost in the shell
Evangelion
Higurashi no naku koro ni
Clannad
har sikkert missed noget som jeg kommer til at fortryde helt vildt senere... ahh well
Yojouhan Shinwa Taikei
tengen toppa gurren lagann
mahou shoujo Madoka magica
nana
mushishi
Ghost in the shell
Evangelion
Higurashi no naku koro ni
Clannad
har sikkert missed noget som jeg kommer til at fortryde helt vildt senere... ahh well
「タダより高いものはない」
Re: Animanga-brugernes top-anime
psyg skrev:
- Hidamari sketch
- Yojouhan Shinwa Taikei
- tengen toppa gurren lagann
- mahou shoujo Madoka magica
- nana
- mushishi
- Ghost in the shell
- Evangelion
- Higurashi no naku koro ni
- Clannad
har sikkert missed noget som jeg kommer til at fortryde helt vildt senere... ahh well
Hvis du ikke vil, så gør jeg det fandme
Re: Animanga-brugernes top-anime
- Serial Experiments Lain
- Nausicaa
- Neon Genesis Evangelion
- Grave Of The Fireflies
- Furi Kuri / FLCL
- Princess Mononoke
- Spirited Away
- Juuni Kokki
- Millennium Actress
- Escaflowne
RYST OG NYD!
Re: Animanga-brugernes top-anime
1 Clannad afterstory
2 Clannad
3 Air
4 DA capo
5 Fairy tail
5 cm per second
6 Naruto shi
7 Avatar (de er ikke helt Jap anime, men stadig god)
8 Avatar legend of korra
2 Clannad
3 Air
4 DA capo
5 Fairy tail
5 cm per second
6 Naruto shi
7 Avatar (de er ikke helt Jap anime, men stadig god)
8 Avatar legend of korra
- MangaAnimeLover
- Jonin
- Indlæg: 315
- Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
- Køn: Kvinde
- Geografisk sted: Nørresundby
- Kontakt:
Re: Animanga-brugernes top-anime
P1xas skrev:1 Clannad afterstory
2 Clannad
3 Air
4 DA capo
5 Fairy tail
5 cm per second
6 Naruto shi
7 Avatar (de er ikke helt Jap anime, men stadig god)
8 Avatar legend of korra
Friends are the best. But my friends are even better!
- SomethingPurple
- Animangaorakel
- Indlæg: 1279
- Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
- Køn: Kvinde
Re: Animanga-brugernes top-anime
1.X tv
2.Mononoke tv
3.Texhnolyze
4.Yami no Matsuei
5.Milleum Actress
6.Wolf's Rain
7.Baccano!
8.Revolutionary Girl Utena
9.Gankutsuou
10. Mushishi
2.Mononoke tv
3.Texhnolyze
4.Yami no Matsuei
5.Milleum Actress
6.Wolf's Rain
7.Baccano!
8.Revolutionary Girl Utena
9.Gankutsuou
10. Mushishi
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...
Re: Animanga-brugernes top-anime
Jeg kalder denne tråd for "Listen over folk, der ikke har set LOGH endnu".
Den bruges til at indeksere, hvem der skal tvinges igennem serien, og blive oplyst.
Den bruges til at indeksere, hvem der skal tvinges igennem serien, og blive oplyst.
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster