Plastic Memories er indtil videre ret interessant og efter at have set anden episode kan man forstå hvilken retning det kommer til at tage. Det kunne godt blive ret sørgeligt.
Kekkai Sensen er en smule mærkelig, men samtidig synes jeg at den har et potentiale for at kunne blive ret interessant
Fate/Stay Night Unlimmited Bladeworks Sæson 2 er ligeså fantastisk som første del og de har tilmed givet den en fænomenal opening.
Owari no Seraph havde en første episode, der pludselig gik meget stærkt og træder i anden episode på bremsen. Blev lidt skuffet over at så stor en del af menneskeheden er overlevet og desuden at man har high schools. Nu vil jeg gerne se noget kamp...
Shokugeki no Souma er ret flot animeret og de går meget op i at beskrive madlavningen meget nøgternt, men der er bare så meget fan service at det overskygger alt andet. Håber at der måske kunne komme lidt mere konkurrence i det at lave mad. Det kunne hjælpe en del.
Nisekoi anden Sæson er startet meget stille og roligt ud. Ved ikke lige om de har tænkt sig at lægge det med Rakus lås på hylden i de næste mange episoder, men de må jo nå frem til en eller anden konklusion på et tidspunkt. Det skal nok blive godt!
Hibike! Euphonium bliver formegentlig en af mine yndlingsserier denne sæson. Kyoto Animation har virkelig animeret den godt og med dens stille og rolige stemning er den bare hyggelig at se. Glæder mig til at se hvordan det kommer til at udvikle sig.
Nagato Yuki-Chan no Shoushitsu er egentlig hvad jeg havde forventet. Havde en eller anden indre forventning til at det ville være lige som den oprindelige serie, men det er noget helt andet. Det er egentlig bare en stereotyp moe/romance serie, men nu hvor man introducerer Haruhi Suzumiya ved man aldrig hvad der kan komme til at ske.
Punchline... hvem fandt på den her setting... *sigh*