Anime Sommer 2013

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf nielsm » tors 27. jun 2013 23:48

Wow, det er nyheder! Første gang jeg hører om en KyoAni serie der får en lovlig stream.

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf SomethingPurple » tors 27. jun 2013 23:49

nielsm skrev:Wow, det er nyheder! Første gang jeg hører om en KyoAni serie der får en lovlig stream.

Nichijou :p
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf l.mathiasen » fre 28. jun 2013 00:01

SomethingPurple skrev:
nielsm skrev:Wow, det er nyheder! Første gang jeg hører om en KyoAni serie der får en lovlig stream.

Nichijou :p

Så anden gang da :P

Til dem der ikke ved det er visse moefans gået amok over Free og virkelig hader den og gør alt for at nedgøre den, inden man har set en scene derfra.
Til moefans vil jeg bare sige, jeg ved godt at Kyoto Animation er kendt for at lave anime med nuttede piger, og nu gør de præcist det samme bare med drenge i stedet, og skulle i være utilfreds så er der 20 andre serier fyldt med nuttede piger denne sæson :P
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf l.mathiasen » tirs 2. jul 2013 00:51

Den første sommer anime er kommet!

Dog & Scissors
Jeg har ikke noget at sige om den her serie lige nu, den er ganske som forventet, men i kan få et billede :P

Billede
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf nielsm » ons 3. jul 2013 01:25

Crunchyroll har fået et par ting mere på menuen:
- Rozen Maiden Zurückspulen (lad os bare sige DESU)
- Stella Women’s Academy, High School Division Class C3 (argh lang titel... ikke-upotte?)

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf Kiwi » ons 3. jul 2013 13:49

l.mathiasen skrev:Den første sommer anime er kommet!

Dog & Scissors
Jeg har ikke noget at sige om den her serie lige nu, den er ganske som forventet, men i kan få et billede :P

Den serie har allerede ændret mit liv!
Spoiler: vis
Nu ønsker jeg ikke længere at blive genfødt som gravhund og bo hos en psykotisk forfatter....


Gik i seng inden vi nåede til den på chatten (tak for en hyggelig aften forresten, og vi manglede dig Sneffe (med mindre du sneg dig ind under et andet nick ;-)). Men den virker gak, på en måde der tiltaler mig. Hun virker heller ikke så sadistisk som jeg frygtede, og siden der er en gravhund (dog en underligt udseende en) med skal den bare ses!

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf psyg » fre 5. jul 2013 17:55

Billede

bonus point for at have Doraemons stemme som scarface-bjørn :D
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf Sneffe » fre 5. jul 2013 18:36

Kiwi skrev:
l.mathiasen skrev:Den første sommer anime er kommet!

Dog & Scissors
Jeg har ikke noget at sige om den her serie lige nu, den er ganske som forventet, men i kan få et billede :P

Den serie har allerede ændret mit liv!
Spoiler: vis
Nu ønsker jeg ikke længere at blive genfødt som gravhund og bo hos en psykotisk forfatter....


Gik i seng inden vi nåede til den på chatten (tak for en hyggelig aften forresten, og vi manglede dig Sneffe (med mindre du sneg dig ind under et andet nick ;-)). Men den virker gak, på en måde der tiltaler mig. Hun virker heller ikke så sadistisk som jeg frygtede, og siden der er en gravhund (dog en underligt udseende en) med skal den bare ses!


Pis!
Jeg glemte det fuldstændigt (hvilket folk i min omgangskreds kun ved at for godt, at jeg gør alt for ofte) xD

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf nielsm » fre 5. jul 2013 19:31

Kitakubu Katsudou Kiroku (fortællinger om gå-hjem klubben, eller bare "smut nu"?) var ikke videre god. Der er to ekstreme karakterer, som er alt for ekstreme og umulige at relatere til derfor. Så er der tre normalt, hvoraf en bare peger på de to ekstreme som en "se hvor er de seje", en kommer med indskud om at det er for urealistisk, og den sidste ikke rigtig er til stede. Indtil videre et godt eksempel på hvordan man ikke skal lave "piger i en fjollet klub" anime.

Rozen Maiden Zurückspulen (som sagt, DESU) havde et ekstremt forvirrende første afsnit. Det forsøger at give et resume af hændelserne i de to første tv-serier, men det er absolut ikke godt fortalt. Det fiser bare fra situation til situation uden at give nogen tidsfornemmelse, og lykkes ikke rigtig at minde om hvad der faktisk skete. (Jeg husker flere af tingene anderledes.) Fra næste afsnit er der et timeskip til en voksen Jun så måske bliver det lidt bedre der.

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Anime Sommer 2013

Indlægaf SomethingPurple » lør 6. jul 2013 01:28

Tror også bare, at jeg lader et billede tale for Brothers Conflict.

Billede
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster