Yu-Gi-Oh! Duel Monsters

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
pomse2001
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 8. apr 2021 12:30
Køn: Mand

Yu-Gi-Oh! Duel Monsters

Indlægaf pomse2001 » ons 28. apr 2021 12:29

Hej jeg har fik skaffet mig sæson 1 og noget af sæson 2 på dansk på dvd. resten af sæson 2 fik jeg set på netflix inden de fjernet den. Er der nogle der
ved om sæson 3 og sæson 4 ligger ude på nettet på dansk eller om de er udgivet på dvd på dansk ? eller bliver man nød til at se de sidste 2 sæsoner på engelsk ?

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Yu-Gi-Oh! Duel Monsters

Indlægaf JoaCHIP » tors 29. apr 2021 21:05

Hmm den er svær, for jeg har ikke selv Netflix (endnu). Og hvad der "ligger ude på nettet" er jo lidt svært at overskue. Men for nu at holde mig til de lovlige muligheder, så ville jeg ihvertifald tro at der er væsentligt flere streaming services at finde på engelsk end dansk.

Jeg har faktisk aldrig selv set Yi-Gi-Oh, men kender den naturligvis af navn. :)
RYST OG NYD!

Brugeravatar
pomse2001
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 8. apr 2021 12:30
Køn: Mand

Re: Yu-Gi-Oh! Duel Monsters

Indlægaf pomse2001 » man 3. maj 2021 19:04

Jeg kan skam godt anbefale netflix, de har meget anime. Bla. Neon Genesis Evangelion som du anbefalet mig så den vil jeg gå i gang med at se. Angående Yu-Gi-Oh så har jeg fundet den på engelsk, men efter at ha set 1 afsnit så blev jeg enig med selv om at stemmerne på dansk er meget bedre end de engelske stemmer. Så i første omgang vil jeg prøve at finde dem på dansk, hvis sæson 3 og 4 eksistere på dansk. Du må gerne skrive hvis du hører noget om at de ligger et sted på nettet eller er udgivet på dvd :)

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Yu-Gi-Oh! Duel Monsters

Indlægaf JoaCHIP » ons 5. maj 2021 23:07

Jeg ser altid anime med japansk tale og undertekster.
Jeg synes det mister alt for meget af stemningen, når man oversætter stemmerne.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
pomse2001
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 8. apr 2021 12:30
Køn: Mand

Re: Yu-Gi-Oh! Duel Monsters

Indlægaf pomse2001 » fre 7. maj 2021 14:50

JoaCHIP skrev:Jeg ser altid anime med japansk tale og undertekster.
Jeg synes det mister alt for meget af stemningen, når man oversætter stemmerne.


Jeg ser også noget på japansk hvis muligheden er der :) Jeg fik lige et tilbud om amazon 1 måned gratis streaming. Så det prøver jeg, de har 5 sæsoner af yu-gi-oh der, men kun engelsk tale og slet ingen undertekster. Selv sæson 1 og 2 er kun på engelsk. Virkeligt underligt når menu er dansk. De har vidst ikke så meget anime og manga på amazon men de har lidt.


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster