Tanerion skrev:Nu er det lidt siden jeg spillede det og brugte aldrig fast travel (jeg er en rigtig eventyrer).
Hvis jeg husker rigtig så kunne man i originalen kun teleportere hjem.
Men i Dark Arisen skulle der være tre steder man kunne teleportere mellem (ved dog ikke hvordan det fungerer da jeg ikke brugte dem).
Men hvordan kan det være du ikke kan lide det spil?
Jeg har aldrig spillet et mere immersivt action RPG i mit liv og kampsystemet er genialt.
Det føles hele tiden som om man er på eventyr og man frygter at være ude om natten.
Skyrim når det ikke til sokkeholderne efter min mening.
Til dem der ikke kender til spillet:Spoiler: vis
Det var meget immersive, det er jeg enig i.
Kunne ikke lide det netop pga travel systemet, kedede mig ret hurtigt med at rende fra sted til sted, især uden en mount eller unlimited sprint (skyrim ville have været det samme for mig hvis det ikke havde fast travel. Mounts i skyrim var WORTHLESS, bortset fra shadowmere, i loved him/her/it, og så at man hele tiden rendte på en dungeon/quest, ville ønske de var mere betydningsfulde men hey, talking dragons dogma right now.)
Sjovt nok kunne jeg ikke li combat, mages var utroligt kedelige, warriors var okay med shield og rogues..kan jeg ikke huske..havde de en dodge? ellers var det nok mit problem med dem. Mener jeg prøvede alle classes og ingen af dem "clickede" rigtig med mig.
Kan nemlig godt lide monster hunter combat og troede dragons dogma ville være noget af det samme men syntes det var meget anderledes. Måske var det pacen af combat?
De fleste kampe var overstået før de begyndte, boss kampene var dog sjove. Det bedste var at klatre på enemies shadow of the colossus style, men ellers syntes jeg bare der...manglede et eller andet.
Det er også et stykke tid siden jeg har spillet det, men mener det var mine tanker dengang.
Tanerion skrev:Nu er det lidt siden jeg spillede det og brugte aldrig fast travel (jeg er en rigtig eventyrer).
Gad vide hvor mange spil vi er uenige om, det virker til at det kunne være ret mange